2017. március 13., hétfő

7months💕

7 hónap eltelt, track season hivatalosan is elkezdődött, és megkezdődött a "nyár". Bár nem mintha amúgy kábé 2 napnál tovább 10 fok alatt lett volna a hőmérséklet januárban. Nem mintha panaszkodni akarnék, kifejezetten élvezem az egész éves nyarat.
Atlétikában a 3200-at a 4×4-et és az 1600-at futom. Amikor a suliban ezt megkérdezik, és közlöm, mindenki ùgy néz rám, mintha hülye lennék.. meg is tudom érteni.
Probáltam a rúdugrást, abban reménykedve, hogy valami rejtett tehetségem van, vagy valami..de nem igazán jött össze. Azért még próbálkozom. :P
____________
7 months has gone.. Track season has started, and "summer" has begun. I don't think the temperature dropped down under 45 degrees like more than 3 days in January. I don't want to complain though. This is how we love Texas.
In track, I run the 1 mile and the 2 mile (And sometimes the 4x4). Whenever somebody in school asks what I run, I tell them, and everybody looks at me like I'm crazy. I can totally understand. That's really a lot. But I'm kind of enjoying that I'm one of the few distance runners.
I've tried pole vault.. I was expecting that I have a secret talent or something, but it did not work out at all. I'm still trying though.














_____
Volt egy fantasztikus lángos sütési akcióm. Mondhatni jól sikerült, ha eltekintünk a teljesen megolvadt szilikon kanáltól.
A másik fantasztikus húzásom egyik atlétika verseny előtt volt, mikor én 5 perccel a versenyszámom előtt leültem nyújtani a fűbe. 2-en ültek körülöttem, és a következő pillanatban annyit láttak, hogy én visítva ugrok fel. Őszintén, egyáltalán nem vártam, hogy a pálya kellős közepén (ami normál esetben egyébként műfű....) csalán lesz. Miközben én a könnyeimmel küszködtem, és próbáltam nem haldokló macskához hasonló hangokat kiadni, a hangos bemondóban a rajthoz hívták a 3200-as lányokat. Már akkor tudtam, hogy ez egy fantasztikus verseny lesz. Az is volt.
Egyébként nagyon szeretem a versenyeket, mindig nagyon jó a hangulat, meg mindenki szurkol mindenkinek.
_______
So I tried to make hungarian food again.  It was supposed to be "fried bread" or I don't really know how to explain it. You put the dough in hot oil and fry it. Well, the only problem with that was the silicon spoon didn't like the hot oil so much. I guess I don't have to explain that the spoon didn't look like a spoon anymore. But the food was good, I swear.
My other awesome decision was during my first track meet. I was getting ready for my 2 mile event. (That means, I started streching 5 minutes before the run which didn't make the coach very happy.. ) So I sat on the field... Two of my friends were standing right next to me, and the next thing they saw was that I jumped up really quickly and tried not to scream. Seriously.. I didn't expect nettle in the middle of the field. I was really about the cry while both of my friends were laughing because they told me I sounded like a dying cat. I had no time to think, because from the other side of the field the coach yelled at mee from the other side of the field the coach yelled at me that everybody was waiting for me on the starting line. Y'all can guess that was not my favorit meet.



Mikor az edző nem tudja az igazi nevedet..😂😂❤ (Fruit)





_______
A legutóbbi versenynek sérülés lett a vége, majd az edző rámnézett, és annyit kérdezett,hogy még is hogy az istenbe csináltam,mikor összesen annyi a feladatom, hogy balra fordulok a pályán.
A mankó nem lett a kedvenc dolgom,elhihetitek. Az egész oldalam lila lett tőle, és mindenki sántabénának becézett, ráadásul kábé örökké tart mire eljutok egyik helyről a másikra. Legalább a lift kulcsot megkaptam.
Egyik németen faschingot ünnepeltünk volna...
Éppen a fánkevészet kellős közepén jártunk, mikor is megszólalt a tűzriadó. Erről annyit kell tudni, hogy havi egyszer van egy hamis riadónk, ami annyira jó, hogy 20 percet elvesz az órából. De sem csütörtök, sem 6. Òra nem volt, de nekem ez nem tűnt fel.
Nyugodtan festegettem tovább a magyar zászlòt a barátaim arcára. Majd a tanár értetlen tekintetét látva, rájöttem,hogy ez most halàlosan komoly riadó. (Igazából később kiderült,hogy csak a francia csoport pròbálgatta mennyire lehet feketére sütni egy palacsintát..).
  Egyik hétvégén Oliviánál aludtam, mikor is arra keltem, hogy valaki írt egy sms-t, hogy nem lenne e kedvem a röpizni, ha nyerünk,kapunk pénzt. Én így reggel 9-kor próbáltam feldolgozni az olvasottakat, majd 10-kor már az iskolában ültem, és vártam,hogy mit fogunk csinálni. Kiderült, hogy a 'birkózó" csapatban fogok játszani. Egyébként félreértés ne essék,én nem birkózom, a karrierem 2 napi edzés után végetért, mikor is rájöttem, hogy nem igazán csípem,ha valaki ugyan azzal a testsúllyal rajtam fekszik,és közben mindktét kezemet természetellenes pozícióba csavarja.
Mivel 5 tagja volt a csapatunknak,ìgy Wrestling A és B is mi voltunk. Ez annyit tett,hogy 2x annyit játszottunk,mint bárki más.
Az első meccsünk a pompom lányok ellen volt, és hihetetlen büszkék voltunk győzelmünkre, akármennyire is bénák voltunk,és ùgy játszottunk, mint akik életükben nem láttak röpilabdát.
7 óra, és 18 meccs után már csak próbáltunk talpon maradni, és nem állva elaludni. Egyébként 3.-ak lettünk. :P
A nap zárásaként Katy-vel és Graysonnal Mean Girls-t néztünk és fagyit ettünk.
_____
  My last meet didn't work out that well, because I got injured. The coach looked at me, and asked me how I could do that, because all I have to do is turn left on that track. Well,thanks. The cratches are not my favorit things.. both of my sides were purple, and it took forever to get to places, and almost everybody called me cripple. At least I got the elevator key.
  One of our german classes we would've had Fasching. We were eating our dounuts when the fire alarm started ringing. Once in a while we always have a fake alarm, so I didn't really care about it, just kept eating my food and painting hungarian flag on my friends's faces.
Then the teacher looked at me like what the heck I am doing,because I really should move,that was the point when I realized the alarm was serious. (Actually the french class just tried how black they could make a crepe.....)
One of the weekends I spend the night in Olivia's house. Around 9 o'clock I got a message from my friend that somebody cancelled his place on the High School volleyball tournament, so I should play. I was half asleep. And then 30 minutes later I was in the school with a vollyball in my hands.
I had to play for the wrestling team. Just to make everything clear I don't wrestle. My wrestling career was ended after 2 day practicing,when I realized I don't like when people are laying on me and twisting my arms not natural ways.
There were 5 people on our team so we were Wrestling A and B as well. That meant we played 2x as much than anyone else. Our first game was against the cheerleaders, and we were so happy that we won, even if we played like we haven't seen a volleyball before.
After 7 hours and 18 games we just tried to be awake. It was a lot of fun though..
We got 3rd place.
Then we watched Mean Girls with Katy and Grayson.




























_____
Most egy picit a fogadó családomról szeretnék mesélni. Van egy nővérem, Katy aki 17 éves, vele osztozunk egy szobán. És van egy öcsém, Thomas aki 15. És Grayson, aki igazából nem a tesòm,de mindig itt van, szóval igazából olyan mintha a tesóm lenne. Rengeteg mindent csinálunk, és tényleg nagyon nagyon szeretem őket.
Húsvét lesz, szóval most szerdánként is járunk tempomba. Én aki sosem járt templomba, komolyan élvezem az egészet.
Egyik alkalommal éppen a szerdai templomba igyekeztünk, ami előtt mindig van vacsora. Van egy olyan szokás a mostani fogadó családomnál, hogy étkezés előtti imádkozás után mindig tapsolunk kettőt.
Az ima a templomban is ugyan az volt, szóval ahogy véget ért, én azzal a lendülettel tapsoltam kettőt, majd értetlenül néztem a többiekre, akik néma csendben álltak, és ugyan olyan értetlenül bámultak rám. Kiderült,hogy a tapsolás  csak egy házi szokás...
Csütörtökönként van egy ifjusági csoport,amit szintén szeretek. Igazából csak alszunk,és a házinkat csináljuk.
Majdnem minden hétvégén sütögetünk, megyünk GeoChachingezni,vagy akár csak kártyàzunk.
Legutóbb minigolfozni mentünk, ami inkább minihockey volt, és az életünket kockáztattuk. (Khmm Grayson..).
A suliban is minden oké, angol órán egy új könyvet kezdtünk (Az édes anyaföld). Életem eddigi legjobb könyve, olyan szinten hatással van az emberre, és olyan szinten fel tud idegesíteni, hogy igazából néha csak így ülök,és azon gondolkozom,hogy miért is olvasom én ezt. A másik, hogy minden héten van egy szavas quiz, amire meg kell tanulni 40 szót a definiciójával, jelentésével együtt. Az első félévben, igazából nem nagyon kellett semmit csinálnom, mert használhattam a lapot, mivel az angol nem az első nyelvem. Majd jött az a lehetőség,hogy ha 5 quiz-en 90% felett teljesítesz, akkor meghívást kapsz az ùgynevezett "Vocab Vicotors Dinner"-re. Egy kis motiváció sokat segített. :P.
Kémián eljutottunk oda, hogy a centiméter tanuljuk. A tanár monda nekem, hogy megpróbálja lassan és érthetően elmagyarázni, hátha megértem.. szerintem talán menni fog.
Matekon trigonometriázunk, és igazából  már nincs matekom 3. Órában, mert kicsit meg lett változtatva az órarendem. (Konkrétan kiraktam 5. Óra németről)
Spanyolt még mindig szeretjük.
Törin pedig nemsokára kiselőadást fogok tartani Magyarországról.
A sulit egy az egyben imádom.
____
Now I want to talk a little bit about my host family. I have a host sister,Katy who is 17 and a host brother Thomas, who is 15. And Grayson who is not my brother, but he is always here, and he really seems like it. I really really love them! We always do a lot of stuff. Even just sitting in our truck and eating Sonic :P or playing hide and seek in Acadamy.
Last time we went to play Minigolf in The Woodlands which was rather MiniHockey and we worried about our life. (RIGHT GRAYSON...)
Easter is coming so we have to go to the church on Wednesdays too. Actually me, who has never gone to the church, enjoys the whole thing.
One time we went to this Wednesday thing and we always get dinner before the service. Okay, so we have that habit in our family that we always clap 2 after we pray. They pray was exactly the same that we usually do in our house before we eat. So when we finished praying in the church I clapped 2 as usually. Now it was silence, and they looked at me uncomprehendingly, why I just clapped. And I did the same why the didn't clap.
Then my host family told me this is just our thing. Well... thanks❤.
We go to a Youth group on every Thursdays what I really like as well.
What about school..well, I still really love school. In English we've been reading a new book, The Good Earth. I don't know about y'all, but it broke my heart when the ox died. And that book really pisses me off,but it is still one of my favorit books that I've ever read. And I made the Vocab Vicor's Dinner!!
We learned about centimetrs in Chemistry one time, and the teacher told me that she is going explain it slowly to make sure that I understand. I felt like in 2nd grade again.
I don't have 3rd period Pre-Cal anymore, because the changed my schedule. Actually I got kiceked out of my 5th period german class...
I still love spanish,and I'm about to do a presentation about Hungary in my 4th period History class. 




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése