2016. augusztus 18., csĂŒtörtök

Rotary meeting and we're sophomores!😄

A suli hatalmas.. mĂ©g tĂ©rkĂ©pet is kaptam hozzĂĄ, de szerintem Ă­gy is tuti el fogok tĂ©vedni. BeszĂ©lgettĂŒnk az edzƑkkel Ăšs a tanĂĄrokkal, mind nagyon kedvesek voltak, Ăšs vĂ©gĂŒl arra jutottunk, kiprĂłbĂĄlom a focit Ă©s a kosarat is, Ă©s majd meglĂĄtjuk melyik tetszik jobban. Az egĂ©sz Ă©pĂŒlet tele van feliratokkal meg rajzokkal amit a kĂŒlönbözƑ Ă©vfolyamok kĂ©szĂ­tettek. A 9. Évfolyamosokat hĂ­vjĂĄk freshmen-nek, a 10. a sophomores (ez leszek Ă©n is😄), a 11.-esek a juniorok, a 12.-esek pedig a seniorok. HĂ©tfƑn meglĂĄtjuk, mĂĄr nagyon izgulok😹.
12-re mentĂŒnk a Rotary gyƱlĂšsre. Mindenki nagyon kedves volt, Ă©s prĂłbĂĄlt velem beszĂ©lgetni, mĂĄr amennyire ez sikerĂŒlt. Ahogy kiejtem a Hungary szĂłt, rögtön mindenki az olimpikonjainkkal köt minket össze, ami elkĂ©pesztƑen jĂł Ă©rzĂ©s.🙈 AztĂĄn persze jön a hungry-Hungary szĂłvicc, ami elƑször vicces volt, de Ă­gy mĂĄr a 20. alkalommal nem az.. 
A fogadĂł apukĂĄm bemutatott, majd mindenki tapsolt, Ă©n elĂ©ggĂ© zavarban voltam, szĂłval prĂłbĂĄltam minĂ©l gyorsabban visszajutni a helyemre, de visszalökdöstek, hogy mĂ©g maradjak egy kicsit. A klub vezetƑjĂ©tƑl kaptam egy kis fa csizmĂĄt azzal a szöveggel, hogy itt Texasban mindenkinek van csizmĂĄja, Ă©s ha mĂĄr itt vagyok, Ă©n se maradjak ki ebbƑl. 😄
Ma pedig elmentĂŒnk vĂĄsĂĄrolni, mert nem volt övem, Ă©s a suliban csak olyan pĂłlĂłkat lehet viselni, amiknek van gallĂ©rjuk. Ez egy picit fura mĂ©g, de majd megszokom.
VĂ©gre beszereztem egy cowboy kalapot, mostmĂ r mehetek is haza, mert igazĂĄbĂłl csak ezĂ©rt jöttem. :P HihetetlenĂŒl imĂĄdom, szerintem aludni is ebben fogok..
Holnap megyĂŒnk a többi cserediĂĄkkal egy szigetre. (Nem, nem Hawaii-ra :P ) Nagyon vĂĄrom, hogy vĂ©gre talĂĄlkozzak velĂŒk.
❤❤Fruzsi












Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se