2016. szeptember 3., szombat

First Football game😍

ElƑször is, tĂșlĂ©ltem 2 hetet a suliban, amire hihetetlenĂŒl bĂŒszke vagyok, Ă©s tĂ©nyleg egyre jobban Ă©lvezem. NagyjĂĄbĂłl stabilizĂĄlĂłdott az Ăłrarendem, jelenleg a cross countrys lĂĄnyoknĂĄl vagyok, ami igazĂĄbĂłl hosszĂștĂ v futĂĄs. 
Megvolt Ă©letem elsƑ focimeccse. MĂĄrmint nyilvĂĄn amerikai foci, nem soccer. ElĂ©g nagy esemĂ©ny ez itt, ĂĄltalĂĄban mindenki elmegy a sulibĂłl. PĂĄr barĂĄtommal voltam, Ă©s annyi cukrot ettem, mint mĂ©g soha..:D Let's go Hornets!😉
  MĂĄsnap a fogadĂł anyukĂĄm elvitt a Sam Houston szoborhoz, ami tĂ©nyleg hatalmas..aztĂĄn elmentĂŒnk a Sam Houston emlĂ©khĂĄzhoz, ahol kicsit többet megtudhattam a mĂșltjĂĄrĂłl, mĂĄr amennyit Ă©rtettem belƑle. 
TĂ©nyleg egyre jobb minden,Ă©s egyre több dolgot megĂ©rtek. 😄 pont 3 hete vagyok ma itt, Ă©s hihetetlen gyorsan telik az idƑ. HĂ©tfƑn Labor day, ami itt a munka ĂŒnnepe, Ă©s nem kellene suliba menni, de termĂ©szetesen mikor mĂĄskorra raknĂĄ a cross country edzƑ a fĂ©l7-es edzĂ©st. BĂĄr igazĂĄbĂłl az idƑtƑl eltekintve szĂ­vesen megyek, mert imĂĄdom a csapatot. Nagyon kedvesek a lĂĄnyok, Ă©s olyan aranyosan prĂłbĂĄlkoztak kimondani a nevem, de nem sikerĂŒlt, Ă­gy elneveztek Fruit-nak, ami szerintem elĂ©g cuki becenĂ©v.😊















                           







Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se