2016. oktĂłber 2., vasĂĄrnap

51💕 peanut butter is lifeđŸ”„

1 hĂłnap Ă©s 21 nap. Azt kell mondjam, imĂĄdtam minden percĂ©t. Na jĂł, azĂ©rt mikor reggelente 5-kor ĂŒlök az ĂĄgyam szĂ©lĂ©n, Ă©s a hĂĄtam közepĂ©re sem kĂ­vĂĄnom a futĂĄst, akkor elgondolkozok, miĂ©rt is csinĂĄlom ezt minden egyes reggel. Kezd egyre hidegebb lenni reggelente, van mikor mĂĄr rendesen fĂĄzok, ami elĂ©g fura, mert dĂ©lutĂĄn meg meg lehet halni a melegtƑl.
CsĂŒtörtökön kerĂŒlt megrendezĂ©sre a cross country meet a suliban azoknak, akik nincsenek a cross country csapatban. OkĂ©, ez Ă­gy tĂ©nyleg elĂ©g hĂŒlyĂ©n hangzik, Ă©n sem Ă©rtettem elsƑre. Mi voltunk a segĂ­tƑk (Ă©rtsd; 1 ĂłrĂĄn keresztĂŒl köröztĂŒnk a suli körĂŒl, hogy kirakjuk a jelzƑ bĂłlyĂĄkat, Ă©s felszedjĂŒk a szemetet, majd tovĂĄbbi kĂ©t Ăłra, hogy mutassuk az utat a futĂłknak Ă©s bĂ­ztassuk Ƒket)
A futĂłk közöltĂ©k, hogy igen motivĂĄlĂł szemĂ©lyisĂ©gek vagyunk, mikor Ășgy prĂłbĂĄltuk bĂ­ztatni Ƒket a kijelölt helyĂŒnkön, hogy fel ne adjĂĄk, mĂĄr majdnem ott vannak. HĂĄt igen, csak kiderĂŒlt, hogy itt mĂ©g az elsƑ mĂ©rföld vĂ©gĂ©n sem voltak, Ă©s összesen kettƑt kellett futniuk, tehĂĄt ugyan ezt a kört mĂ©g egyszer meg kell tenniĂŒk. UtĂĄna inkĂĄbb csöndben maradtunk.
AztĂĄn megjelentek a fiĂșk a verseny indĂ­tĂł lĂ©gkĂŒrttel, ami 5 perc könyörgĂ©s utĂĄn a kezemben kötött ki. TermĂ©szetesen muszĂĄj volt kiprĂłbĂĄlnom 1x. Majd 2x. Majd mĂ©g pĂĄrszor. Az egĂ©sz iskola környĂ©k tƑlĂŒnk zengett, amit termĂ©szetesen az edzƑ is hallott. Nem szeretnĂ©m rĂ©szletezni, mĂĄsnap hĂĄny szĂĄz kört futottam bĂŒntetĂ©sbƑl.
Összegezve, fantasztikus dĂ©lutĂ nunk volt, egy fantasztikus csapattal💕





PĂ©nteken iskola utĂĄn az egyik rotarys irĂĄnyĂ­tĂłm vett fel suli utĂĄn Dj-vel egyĂŒtt. Elvittek egy frozen yogurtos helyre Ă©s azt kell mondjam majdnem jobb mint majdnem jobb mint a mogyorĂłvaj..😏 a majdnemen van a hangsĂșly, mert azt hiszem, komolyan megtalĂĄltam a vilĂĄg legjobb dolgĂĄt.😍
AztĂĄn elkezdtĂŒnk kĂ©szĂŒlni a bonfire partyra. Egyre több ember Ă©rkezett, egyre több finomabbnĂĄl finomabb kaja volt. Volt egy focimeccs 6-kor, szĂłval Dj-vel 1,5 ĂłrĂĄra ott kellett hagynunk a rengeteg sĂŒtemĂ©nyt. A meccset 45 perc utĂĄn meguntunk, Ă©s mivel mĂ©g nem volt sötĂ©t, elindultunk gyalog hozzĂĄjuk. HihetetlenĂŒl fura volt, mert szerintem amiĂłta itt vagyok, mĂ©g nem is sĂ©tĂĄltam sehova. Itt senki nem szokott. A pĂĄlya mellett, volt egy rĂ©t, ahol kĂŒlönfĂšle sportokat gyakorolhattak az egyetemistĂĄk. Egy pillanatra megakadt a szemem valamin. Egy csapat kviddicst jĂĄtszott. Igen, felnƑtt, egyetemista fĂ©rfiak, egy seprƱvel a lĂĄbuk között rohangĂĄltak labdĂĄt passzolgatva egymĂĄsnak. Nem mondom, hogy Ă©n nem prĂłbĂĄlnĂĄm ki..de azĂ©rt picit fura volt.
Az este tovĂĄbbi rĂ©szĂ©ben teli ettĂŒk magunkat, a zongorĂĄval szĂłrakoztunk, kĂ­gyĂłt prĂłbĂĄltunk etetni, de nem igazĂĄn jött össze, mert lĂĄbatlan barĂĄtunk nem igazĂĄn volt oda a fagyasztott egĂ©rĂ©rt. Az este csĂșcspontja egyĂ©rtelmƱen a s'more kĂ©szĂ­tĂ©s volt😍😍 Pillecukor kĂ©t csoki, Ă©s kĂ©t keksz között. EgyszerƱen csak mennyorszĂĄg. 





















A szombatrĂłl a legtöbb embernek a sokĂĄig alvĂĄs jut eszĂ©be. A 6:30-kor csörgƑ Ă©bresztƑm nem Ă©ppen segĂ­tette elƑ ezt a dolgot. 8-ra kellett ott lennĂŒnk a tĂ©ren, mert kezdƑdött a Fair. IgazĂĄbĂłl ez egy hatalmas vĂĄsĂĄr, ahol tĂ©nyleg mindent lehet kapni. Rotatys szĂ­nekben virslit kellett ĂĄruljak 8-tĂłl 10-ig, aztĂĄn szabad voltam. 
Dj-vel mint Ă©rett 15 Ă©vesek, egybƑl megcĂ©loztuk az arfestĂ©st, meg a hajfestĂ©st. TermĂ©szetesen csak 5 Ă©vesek ĂĄlltak elƑttĂŒnk a sorban, de ez nem igazĂĄn hatott meg minket. AztĂĄn csak sĂ©tĂĄlgattunk 4 ĂłrĂĄn keresztĂŒl,Ă©s prĂłbĂĄltunk nem felvĂĄsĂĄrolni minden kirĂĄly dolgot. 
Rengeteg ember köszönt rĂĄm, Ă©s jött oda megölelni a sulibĂłl, Ă©n meg csak😍😍😍🙈🙈. HihetetlenĂŒl jĂł Ă©rzĂ©s, hogy mĂĄr nem vagyok ismeretlen, Ă©s egyszerƱen nem tudok betelni ezzel az Ă©rzĂ©ssel.







Este a fogadĂł apukĂĄm 60. SzĂŒlinapjĂĄt ĂŒnnepeltĂŒk, nĂ©hĂĄny rokon jött csak ĂĄt vacsorĂĄra, de nagyon jĂłl Ă©reztĂŒk magunkat.😄


Ma vĂ©gre tudtam egy picit tovĂĄbb aludni, aztĂĄn templom Ă©s matek hĂĄzi utĂĄn elmentĂŒnk vĂĄsĂĄrolni a tesĂłmmal. A zoknik kiĂĄrusĂ­tĂ son voltak, szĂłval ezeket nem tudtam otthagyni😏 
DĂ©lutĂĄn vĂ©gre elƑször elmentem biciklizni, majd termĂ©szetesen mikor legmesszebb voltam a hĂĄztĂłl, kilyukadt a kerekem Ă©s sĂ©tĂĄlhattam haza a biciklimmel egyĂŒtt. Nem mondom, hogy nem lett volna jobb dolgom, de legalĂĄbb meg volt a napi edzĂ©s. Mikor a fogadadĂł anyukĂĄm enyhe cĂ©lzĂĄst tett, hogy kupi van a szobĂĄmban, nekiĂĄlltam kitakarĂŹtani, Ă©s elrendezni a dolgokat. TermĂ©szetesen most, hogy rend van, semmit nem talĂĄlok.
KĂ©sƑbb tollasoztunk a fogadĂł anyukĂĄmmal, majd hĂĄzit ĂŹrtam, Ă©s mĂĄr is este van.. holnap meg 6-os edzĂ©s..








IgazĂĄbĂłl, mindenki azt kĂ©rdezgeti, mi a kedvenc dolgom itt. A legkĂ©zenfekvƑbb dolog  ( peanut butter😍😍😍😍) utĂĄn talĂĄn az iskola. De tĂ©nyleg imĂĄdom az egĂ©szet.. Megvan az egĂ©sznek a feelingje, Ă©s egyszerƱen nem lehet nem szeretni. 
Vannak rossz, Ă©s jĂł pillanatok, de talĂĄn pont ez a tökĂ©letessĂ©g teszi tökĂ©letessĂ©. 









Nincsenek megjegyzések:

MegjegyzĂ©s kĂŒldĂ©se